3000 kertaa kiitos

22.6.2026

Pirkan Pyöräily 2026 on takana. Jännityksellä odotettiin, millaiseksi tämän kesän keli lopulta kääntyykään. Yöpyöräily poljettiin hienossa kesäsäässä ja lauantainakin säästyttiin suuremmalta sateelta. Sunnuntaiaamu ja vielä aamupäiväkin oli sateista, mutta iltapäivän puolella onneksi nähtiin jo aurinkoakin. Tuuli oli sangen navakkaa, siitäkin polkijat selviytyivät erinomaisesti ja onneksi loppumatkasta se myötäisenä saatteli polkijoita maaliin.

Viikonlopun aikana Pirkan Pyöräilyyn osallistuin noin 3000 henkilöä. Pyöräilijöiden lisäksi tapahtumaa oli toteuttamassa suuri joukko talkoolaisia huoltopisteillä, liikenteenohjauksessa sekä tapahtumakeskuksella. Ihanaa kun olette olleet mukana!

Valtavan iso kiitos koko tapahtuman tekijäporukalle, olitte taas upeita!

Suuret kiitokset Kaupin Kanuunoille, jotka asiantuntemuksellaan kehittivät reittejä entistä toimivammiksi.

Kohti vuotta 2027

Pirkan Pyöräily on jatkossakin yksi Etelä-Pirkanmaan kunnissä näkyvä kesätapahtuma. Keräämme tänäkin vuonna palautetta ja kehitämme toimintaamme edelleen kohti vuotta 2027. 

Mikäli et vielä ole antanut palautetta, niin käythän antamassa sitä tästä linkistä, kiitos avustasi!

Some-kanaviltamme löytyy edelleen fiilistelyä ennen lomille lähtöä. Löydät Pirkan Pyöräilyn instagramista, facebookista ja tiktokista. Ota seurantaan @pirkanpyoraily!

Ja mikä tärkeitä. Kesällä 2027 Pirkan Pyöräily täyttää komeat 50-vuotta.
Ja se järjestetään 18.–20.6.2027. Pääpäivänä tutusti sunnuntai 20.6.2027.

Palaamme syksyllä avautuvan ilmoittautumisen merkeissä.

Liikunnallista ja leppoisaa kesää sinulle, palataan asiaan kun syksy pimenee.